Tuesday, December 25, 2012

Sharing : Kebetulan yang tak disangka!

Hye assalamualaikum :D

Hari ni actually free sikit sebab hari ni Christmas, so user2 sume ramai yang dah cuti.
Cuma kitorang still kene kerja untuk support. Tapi xpe janji dpt OT and keje xbanyak weehu ;p

So hari ni saya nak share something kat sini.
Kejadian ni jadi semalam tapi sampai sekarang still rasa excited lagi.
Ok saya cerita.
Semalam saya pegi jalan2 window shopping kat KLCC.
Lepas tu berhenti la kat surau untuk solat Asar and kitorang stay sebab nak tunggu Maghrib sekali.
Dalam pada tu saya make up la balik since dah cuci semua masa ambik wuduk kan.
Bukak la Mary Kay punya compact pro yang besar tu.
Nak dijadikan cerita, lalu la sorang wanita ni, tak sure bangsa apa tapi macam bukan orang sini.
Dia duk tengok je compact saya tu then suddenly dia tegur saya.

she : excuse me, from where did you get this makeup?
me : i sell it :)
she : really? how much? where is ur outlet?
me : i am independent beauty consultant, if u want to purchase u can contact me, i will come to ur house with all of the stuff n u can try everything with no charge (sambil bagi name card n tanya nama dia sume)


then dia try test2 powder n blusher suma. tanya ade foundation x blablabla.. :D
she : i'm interested. can u come to my house?
me : sure!

she : thank u u r so sweet :)

Part last skali paling best. Hehehe xde la gurau ;p
Kejadian ni buat saya terfikir, wow semudah tu je ke?
And ini satu motivasi jugak buat saya untuk teruskan perjuangan mencantikkan wanita-wanita dengan Mary Kay :)
 

Nak tau lagi lanjut tentang Mary Kay, contact me 0173262007 ;)

No comments:

Post a Comment