Thursday, June 5, 2014

Peluang menjadi seorang Beauty Consultant !

Assalamualaikum and hai!

Saya nak buka peluang keemasan pada sesiapa yang berminat untuk menjadi seorang 

Beauty Consultant !
Jangan risau kalau anda fikir anda tak tau apa2 mengenai kulit atau make up, sebab anda akan di Groom menjadi seorang wanita yg cantik dan saya akan ajar step by step apa yang anda perlu tahu tentang business, ajar cara dan teknik make up, and also fesyen! Best kan :D

Yang paling best, bermula bulan ni, Starter Kit dah diupgrade and ditambah pulak dengan Botanical Kit.

Jadi anda boleh pilih .
Kalau anda suka anti aging , or nak share keistimewaan Mary Kay dengan kawan2 sebaya boleh la ambik yang Timewise.
Kalau anda suka Botanical, or ada kulit bermasalah atau berminat nak sharing dengan kawan2 sebaya, Botanical kit is the perfect one!

Suka tak?Best kann...
Ok untuk groom anda untuk jadi macam saya (ecewah) hehe, saya perlukan anda yang bersifat sebegini supaya kita akan enjoy and happy tapi dalam masa yang sama income pun masuk juga.
Cuba cakap siapa taknak duit masuk? ;p

1. Bersemangat untuk belajar

2. Nak tingkatkan keyakinan diri and be positive
3. Suka pada kecantikan 
4. Nak improvekan kulit diri sendiri
5. Nak jadi cantik of course
6. Nak bantu kawan-kawan or orang yang ade masalah kulit or xyakin dengan diri sendiri
7. Nak dapatkan income lebih (yezza)

Apa yang bestnya jadi Beauty Consultant ?
1. Discount banyak of course
2. Move up career path
3. Education dalam negara dan luar negara pun ada
4. Hati gembira and personaliti lebih menarik dan yakin
5. Bonus dan promotion product
6. Monthly ordering bonus
7. New consultant program selama 6 bulan
8. Ladder of Success
and banyak banyak banyak lagi!
Nak cerita memang panjang berjela hu3.

Siapa berminat nanti saya akan explain full details ok :D
Jadi meh cepat-cepat contact saya sekarang!

Boleh PM saya kat facebook tu, atau SMS/Whatsapp 0173262007.

Thank you for reading ^_^

No comments:

Post a Comment