Tuesday, August 5, 2014

How Mary Kay change me and my life! - Part 2

Assalamualaikum & hai!
Sambungan dari cerita lepas.

Apa yang saya dapat lepas saya fokus dengan Mary Kay?

1. Increasing income
2. Loyal customers
3. Managable time
4. Quality time
5. Move up career rank in Mary Kay!

Yang move up career tu paling best. Bayangkan dah 3 tahun buat Mary Kay masih lagi kat Senior Consultant. Sebabnya, x fokus & x serius!
Bila dah fokus & serius, naik rank Ya Allah baru rasa betapa ruginye masa 3 tahun tu saya sia-siakan kalau lah fokus dari awal confirm dah jadi Sales Director sekarang kott :p
Dalam masa sebulan dapat naik Rank to Team Leader alhamdulillah..berkat xputus asa :)

Senior Beauty Consultant

Recognition pin dari Sales Director



Red Jacket - Team Leader

Dalam masa yang sama, saya enjoy bekerja dengan memberi education tentang kecantikan, ajar cara cuci muka dengan betul, skin consultation, berikan tips-tips berguna untuk mereka yang baru nak kenal kulit, skin care, make up, fashion & so on...
Bertuahnya anda sekarang. Masa zaman saya dulu tak de pun benda2 macam ni sebab tu la sememeh je saya dulu hahaha.






Bila tengok happy face mereka, saya pun happy sekali!
"Wanita dan Kecantikan berpisah tiada"
"Wanita dan Kecantikan bagai irama dan lagu"
 Betul kan? :)

Love,
0173262007
Mary Kay Independent Beauty Consultant 
Team Leader
#miraixora


No comments:

Post a Comment