Tuesday, January 20, 2015

Call or Mesej?

Assalamualaikum & hai semua :)

Antara korang mesej (Whatsapp/Telegram/SMS/LINE) or call saya, to be honest saya memang tak kisah.
Dua-dua pun saya okey :D
Tapi sebab saya ni kadang-kadang driving, or keluar appoinment dengan customer, maybe tak sempat or tak perasan ada call masuk.
Korang jangan la ingat kita sombong tau huhu.

So untuk menyenangkan dua-dua belah pihak, senang mesej je la sebab saya memang akan reply, cuma cepat or lambat je. Kalau lambat tu mintak maaf awal-awal, maybe time tu tengah ada kerja tak sempat tengok mesej ke kan. But I'll try to reply your message ASAP :)

Hari tu ada orang call pakai number office, saya dah salin no fon personal akak tapi elok je lepas kita end call saya tertekan button 'back' so habis hilang nombor yang saya salin tadi. Tak dapat nak call akak balik :(

Harap korang memahami ye..
TQ uolls <3 font="">

No comments:

Post a Comment