Monday, August 17, 2015

From Beauty Consultant to Independant Sales Director!

Assalamualaikum & hello~!

Rindunya nak borak kat sini ^_^

Busy sikit beraya, setiap minggu mesti ada undangan openhouse.
Tapi bisness still on tau hehe. 
Gi beraya rumah customer sambil delivery barang Mary Kay, bolehh.
Saya palingg suka pergi openhouse sebab boleh makan sedap banyak2 :p


Alhamdulillah, dimurahkan rezeki lagi dalam bisness Mary Kay ni.
1 August 2015, saya officially dah debut sebagai Independent Sales Director! :D
Syukur lega happy semua tak terkata.
1 year of hard work berhasil :)
Jadi di kesempatan ni saya nak ucapkan terima kasih tak terhingga untuk semua customers yang sentiasa yakin dengan saya & also buat Team Glamorous Bee kesayangan ku, anda semua awesome!
Sayang korang semua sangat2, semoga ukhuwah kita semua kekal sampai akhir hayat :')

Jom layan gambar debut -->


with Director sisters


SD pin utk dipakai dengan SD suit.
SD suit xsiap lagi :B




with all new Sales Directors


with Mary Kay Malaysia General Manager.
time ni jgk laa tudung iols buat pasai =.=


with my beloved ESSD Suhaida Sarif <3 font="">


18 Oktober 2015 nanti akan diadakan Sales Director Debut Day sempena meraikan achievment ni.
Jadi saya nak invite anda semua untuk datang memeriahkan majlis.
Food provided as well B) *harusla dah kite pun kuat makan haha*
Tapi nak datang inform dulu ya untuk reserve seat.
TQ :)

I'm looking for some new team member to develop menjadi seperti saya, 
dapat apa yang saya dapat, lebih lagi pun takpe, and rasa ape yg saya rasa.
Anda berminat untuk jadi sebahagian dari kami?
Anda bersedia untuk mulakan kerjaya bersama kami yang awesome ni? *eceh*

I am always 1 call away :)

Love,

0173262007
Mira Ixora
Professional Beauty Consultant
Mary Kay Independent Sales Director

Thank for reading!
xoxo



No comments:

Post a Comment