Monday, January 13, 2020

Happy Mary Kay Anniversary ke 20!

Assalamualaikum & hai!

Ada orang rindu tak?

Hahaa sebenarnya saya yang rindu nak menulis.
Banyak nak di cerita & di review pada uols !
Sempat share di Facebook & Instagram saja, sebab mudah bawa fon ke mana-mana.
Tapi masih tak lupa blog kesayangan saya ni juga, sebab kerana blog ni lah saya jumpa ramai orang alhamdulillah!

Welcome 2020!

Happy new year! Dan tahun ni secara tak langsung adalah anniversary Mary Kay ke 20!
Masuk 8 tahun saya bersama Mary Kay, pakai semua produk Mary Kay, pergi merata tempat trip-trip dengan Mary Kay, pencinta Mary Kay,
jual Mary Kay dan tak pernah jemu bagi the best consultation pada customer Mary Kay tersayang.
I'm a PROUD Mary Kay user & Sales Director 
Tak sangka kan , ni first time saya setia dengan 1 produk dari first time cuba sampai lah sekarang & seterusnya of course!

Mary Kay bermula di Malaysia pada tahun 2000.

Mary May Skincare & Cosmetic, tahun ini bakal menyambut anniversary yang 57 worlwide!
Woww, company yang banyak memenangi anugerah, tiada hutang, dan masih kukuh hingga sekarang dan dah membantu berjuta wanita di dunia untuk mencapai impian termasuk lah saya sendiri!
Alhamdulillah, syukur sebab Allah membuka hati saya untuk grab peluang ni 8 tahun yang lalu back in 2012.

Ada banyak sangat NEW products Mary Kay yang dah launching, dan juga sempena ANNIVERSARY Mary kay ke 20 ni ada banyak sangat offer & benefits yang menarik untuk di grab tau! Saya akan share kan dalam next-next entry nanti stay tuneee


Thank you for reading!

Klik link to whatsapp me!
www.wasap.my/60173262007

Love,
Senior Sales Director Nur Amira
Your Professional Beauty, Skin Care, Color & Image Consultant

8 Years experiences

No comments:

Post a Comment