Sunday, September 21, 2014

Mary Kay Go Give Award Night 2014

Assalamualaikum & hai!

Hari ni nak share the moment masa Go Give Award Night last week!
Sangat bersyukur saya berada di dalam Mary Kay yang mengiktiraf kita walau sekecil-kecil pencapaian.
Masa kerja dulu takde pun macam ni :')

Go Give Award Night ni dah jadi tradisi dalam Mary Kay which is company akan mengiktiraf Beauty Consultant yang mencapai target or hampir mencapai target untuk Seminar.
Tengok, 'hampir' mencapai target punn dapat award tau.
Ya Allah serius terharu & rasa lagi semangat nak capai target seterusnya.

Sebenarnya ada banyak Bonus Program dalam Mary Kay tau.
Dari senang macam petik jari sampai la ke tahap yang susah.
Susah ke?
Kalau kita ni bersungguh, yang susah tu jadi senang :)

OK jom layan gambar dulu

Bersama Sales Director yg banyak membantu saya sampai ke tahap ni :)

Sales Directorsss

Mary Kay General Manager, Encik Nas

LOS Emerald Achiever! I'm one of them :)


Sales Director Award

Half Court Award!

Director saya lagi!

Happy me :)




Business Team Partners! Love u guyss







Peluang untuk menjadi seorang Beauty Consultant ni memang sesuatu yang istimewa untuk saya.
Betul-betul mengubah saya menjadia seorang yang yakin , berani & positif.
Leave the fear behind!

Saya tau ramai antara korang yang nak jadi Beauty Consultant Mary Kay, tapi tak tahu caranya, takut, tak yakin, rasa diri tak layak, tak cantik.
Jangan risau, saya akan bantu korang sampai berjaya.
Dengan syarat korang sendiri yang nak dibantu.
Kalau saya sorang je nak bantu susah jugak kan? Hehe.

Love,

0173262007
MiraIxora
Mary Kay Independent Beauty Consultant
Team Leader

Thank you for reading~! ^_^

No comments:

Post a Comment